czwartek, 20 sierpnia 2009

fryzy na ratuszu, fryzjer poszukiwany.

Przyznaje się bez bicia, kiedy moje włosy są nieudane związuje je apaszkami. Wszelkiego rodzaju. Zdjecie wykonała pani z wizytówką portalu Moje Miasto Poznań. Powiedziała mi i Jej, że wyglądamy udanie. Udam, że tego nie słyszałam. Niedługo skończę wrzucać odgrzewane kotlety i na patelnię zapodam coś super świeżego. ! Dorsza w panierce. Swoją drogą drogi w Poznaniu są piękne. "O jak ja kocham to miejsce, tu jest tyle policji, czuję się bezpiecznie".




  • kurtka zawana Kurtką Którą Mają Wszyscy: hajendem (tak, bojkotuje od niedawna)

  • sukienka, zwana Nic Nie Zakrywającą- Tally Weijl

  • okulary- Reserved 5zł, tymbardziej mi szkoda, ze zgubiłam. R.I.P.

  • buty na wysokiej platformie- Bata
    głupia twarz w gratisie!

1 komentarz: